سنگ و سبو

سنگ و سبو

این جا صرفاً
ثبت خاطرات
خانواده
شخصی
و
.
.
.

...
...
نویسنده

تشکر ویژه از پَچُول ها

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ

تصمیم گرفتم یه چند صفحه ای در باب شِر و وِر بگم:

-بله من هم رسیدم به سن 30 سالگی و چقدر خوشحالم و همیشه از سن های بالاتر لذت بردم و هیچ وقت آرزو نکردم ای کاش مثلا الان 20 سالم بود. چون باعث می شد همون موجود20 ساله باشم. 

-چه روزگاری بر من گذشته مثلا از 20 تا 30. 

-رد شدن از تابوی دانشگاه- سال مبارزات سخت من و بچه های خانه

-چند تا اتفاق ناخوشآیند شخصی

-اتفاق های خوب و دوست داشتنی در خانه-ازدواج خواهر و برادرهای مشنگ- تولد نوه های مشنگ تر(فاطمه88، محمدامین92، زهرا93، محمدعلی94)

-مرگ دوستان و فامیل و پدر بزرگ

و...

آدم باید  فکر کنه توی این مثلا 10 سال مهم زندگیش چه کارهای کرده و به کجاها رسیده و دوس داشت به کجا برسه و نرسیده و این که اصلا می شه رسید چی می خواسته چی رو نخواسته؟! خدا رو تا کجای زندگیش دیده؟! نه الان واقعا دارم فکر می کنم خدا رو تا کجای زندگیم دیدم؟! و... بله برای همه ی این ها ساعت ها فکر می خواد و من الان نمی تونم بشینم فکر کنم چون همیشه روزهای قبل یا حتی همون روز مجبورم بشینم واسه امتحان بخونم. و تنها کار مهم این روزهام درس خوندنه. واسه همین می تونم به خودم بگم توی این دوران مهم زندگی ام تنها چیزی رو که نمی خواد بهش فکر کنم همینه. و اگه یکی ازم بپرسه مهم ترین کاری که کردی چی بوده می گم: یه عمر نشستم و به تحصیلات ادامه دادم. و همین.

حالا هم خودم رو تحویل گرفتم و دوتا پُست واسه تولدم گذاشتم. و دل خوش به بودن همین بروبچ زندگیم. و از تموم بروبچ که سعی کردن توی شادی من شریک باشن تشکر می کنم. از فرزند اول و خانوادش به خاطر خرید کیک. از فرزند دوم واسه تبریکاتش. از فرزند سوم و خانوادش واسه تبریکاتشون. از خودم به خاطر تبریکاتم. از فرزند پنج و خانوادش به خاطر تبریکاتشون و از فرزند ششم واسه تبرکیاتش. بله از همه واسه این همه تبریک. و جواب من که آرزومندی سال پر خیر و برکتی واسه تک تکشون. حتی الان از بانک انصار هم تشکر می کنم  و همراه اول.

به هر حال امسال بهتر از سال قبل بوده. (: البته فکر کنم حالم خیلی بهتره. و همینه. بله. هر وقت حالم بهتره به قول همون دوست خیال پردازم؛ همه ی کائنات با تو خوشحالی می کنند.) سال قبل یه جایی نوشته بودم:

دخل و خرجم یکی نیست

امروز 7 خرداد
از صبح که بیدار شدم، البته از دیشب منتظر بودم یه نفر برای رضایت دل من هم که شده یه پیام تبریک نصفه برای تولد این حقیر بده.
دریغ از یه پیام!
حتی این خاندان پر جمعیت هم به روی مبارک خود نیاورد که دخترم تو الان 29 ساله شده ای.
به سلامتی بزرگتر شده ای.
و...
تنها پیام از بانک انصار و تبریک زاد روزم بود.
آخرهای روز هم آبجی کوچیکه پیامی را ارسال کرد.
می گم دخل و خرجم نه تنها به نقطه سر به سر نمی رسه بلکه خرجم زده بالاتر از این دخل.
شاید توقع بی جا باشه از این آدم های پر مشغله این روزها!
...
 این روزها اوضاع محبتی من به ته ظرف رسیده. ضرر پشت ضرر!!!
نمی دونم تحریم شدم؟! توقع ام زیاد شده!؟توطئه ی خارجیه!؟از بی عرضگی خودم هست!؟
خلاصه اینکه: در تنهایی دیروز 28 پر شد. و به سلامتیه نعمت سلامت به 29 وارد شدم.


*پدر و مادر فوق این پَچُول هان. واسه همین ضایع بود اسم محترمشون رو قاطی کنم.

۹۵/۰۳/۰۷
چهارمی

نظرات  (۱)

تولدت مبارک عزیزمممممممممم
سلامت و عاقبت بخیر و خوشیخت و آروم باشی ان شالله عزیزجانم  :*
پاسخ:
سلام یه دونه دوست...عزیز.
ممنون از تبریکات.
این تبریک را هم به آن تبریکات پَچول ها اضافه می کنم. البته که فقط آن ها پَچول اند نه یه دونه دوست...(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی