سنگ و سبو

سنگ و سبو

این جا صرفاً
ثبت خاطرات
خانواده
شخصی
و
.
.
.

...
...
نویسنده

چشم عسلی

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ق.ظ

از اخلاقیات این قوم این است که اگر به مساله ای اعتقاد پیدا کنند تا پای جان بر سر آن  اعتقاد و آرمان می مانند. (و عمراً اگه از این موضع کوتاه بیان. به طور تقریبی همه کپی هم هستند)

 در قضیه ی طب اسلامی-  سنتی این قضیه را اثبات کردند. بعد از 3 سال اعتقادی عمیق به این سبک از زندگی بوجود آمده است. با این اعتقاد اگر وزیر بهداشت تمام داروهای گیاهی را نیست و نابود کند توانایی نابودی این اعتقاد را نخواهد داشت و بعد از طب تغییراتی در مدل غذایی:

-حذف نسبی روغن های بازار از سبد کالای خانواده

-تولیدات لبنی سالم

 -اقتصاد مقاومتی در بخش طیور(چرخه به کمال لازم نرسیده)

 -جایگزین کردن چوب سواک به جای مسواک، استفاده از دهان شویه های طبیعی

-

-


-بخش جدید در چشم پزشکی شروع به فعالیت کرده که اگر ششمی تا عصر امروز بینایی خود را از دست ندهد و سالم از این روش بیرون بیاید مطمئناً این یکی هم به روش تقویت چشم اضافه می شود. به امید سلامتی ششمی.

۹۵/۰۳/۲۸
چهارمی

نظرات  (۱)

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۶ طلبه مجاهد فی سبیل الله:)))
بله بله
کوفتمون کردین همون دو تا زولبیا و بامیه را از بس هی گفتید روغن سرطان زا نخورین.کووفت شد
حالا من هم به فکرم اگه چشمای این ششمی عسلی شد .منم بروم همین کار بس خطرناک و دردناک را سر خودم بیاورم. یعنی اون لحظه ک داشت زجر می کشید یادم نمیره... خدا رحم کنه به ما 
واقعا این تفکرات به غایت شبیه به هم همیشه مرا بر این داشته که بگویم گاهی حس میکنم آدمها اسیر گذشته شان هستند. بله خواهر اسیریم.
پاسخ:
من دارم کم میارم.
هیچی نمی شه خورد. همه چی پالم داره.
یادش بخیر قدیما کیلو کیلو پالم می خوردم. بهشون می گم یکی دو سال این ور و اون ور چه توفیری داره. بیاین برگردیم به زندگی سابق. البته واسشون جبران می کنم. کتلت و ماکارونی های پالمی به خوردشون می دم.((:

+به نظرم دیگه این چشم چشم نمی شه. بعد از ریخت عسل تازه می گن شاید چون عسل کُنار بوده این جور شده. می بینی تو رو خدا.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی