سنگ و سبو

سنگ و سبو

این جا صرفاً
ثبت خاطرات
خانواده
شخصی
و
.
.
.

...
...
نویسنده

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

از سال قبل تا امروز از خریدن و خوردن هر گونه روغن ممنوع شده ایم. این قانون شامل همه خانواده های مرتبط می شود. تخم مرغ و پنیر و ماست و ...همه باید طبیعی باشند. از سر درد بمیری یک قرص مسکن در خانه پیدا نمی شود و باید از روش های ارائه شده توسط دومی استفاده کنی. نان نانوایی ها پر از مواد مضر است و جایگزین آن نان محلی است. قبل و بعد از غذا باید نمک دریا استفاده کنیم.
اما یک جاهایی توانسته ایم علیه او زندگی کنیم و از لذت هایمان نگذریم. پیشنهاد خوردن سرکه طبیعی داد که مورد استقبال قرار نگرفت.  یک سال است می گوید ناهار نخورید و وعده های غذایی تان را در دو وعده صبحانه و شام قرار دهید که الحمدلله فقط از جانب خودش و مادر حمایت می شود. می گوید شب ها بعد از شام که (حدود 9 شب) بخوابید اما آنلاین بودن تلگرام ها در نیمه های شب نشان از بی اثر بودن این صحبت ها دارد.
در روزهایی که از دایره تاثیر دومی خارج می شویم از قید و بند همه آن پاراگراف بالا رها می شویم و زندگی می کنیم.


۰ نظر ۰۶ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۵
چهارمی
ملت شریف و زحمت کش سنگ و سبو آیا مردادهای سال های قبل را یادتون می آید؟؟!
مثل مرداد 95...
روز اول



و روز دوم



و آن شب زنده داری مان تا صبح




* خبر خوش :))) ... امسال با دلی آرام به زندگی تان بپردازید چرا که پدرجان عزیزمان در اقدامی بسیار خوب و عالی محصول باغ را با قیمت به درد نخور فروخت و ما را نجات داد...

والا به خدا! فروشش به نصف همین قیمت هم ارزش داره. مثلا پارسال که می خواستیم خودمون سود محصول باغ را تمام و کمال داشته باشیم خیلی موفق بودیم که امسال دلمون خوش باشه!!!.... کار کردن بدون نتیجه واسه آدم انگیزه نمی ذاره.
البته پیشنهادم اینه که به جای انگور و سیب و این محصولات به درد نخور، خشخاش بکاریم. گل ش قشنگه و اینکه اگه طرح دولت تو مجلس تصویب بشه تضمینی محصول رو می خرند و حتی اگه دولت بی خیال خرید شد، تو بازار آزاد با مجوز دولت و مجلس می فروشیم.( مگه ما از وزیر نفت بی عرضه تریم که با کمک طرح های قانونی کارامون رو ماست مالی نکنیم!!) حتی اگه سال ها گوشه انبار بمونه خراب نمی شه. نمی دونم تریاک تاریخ انقضا هم داره؟؟؟!!!
۰ نظر ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۱
چهارمی