سنگ و سبو

سنگ و سبو

این جا صرفاً
ثبت خاطرات
خانواده
شخصی
و
.
.
.

...
...
نویسنده

نوادگان(3)-حرف های نباتیسم

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ق.ظ
۹۵/۰۶/۲۲
پنجمی

نظرات  (۲)

+دو هفته قبل همین بچه نبود سه تا جوجه را نیست و نابود کرد؟! /:
پاسخ:

این جمله رو از  وجود همون سه تا جوجه فهمیده خب ...وقتی داشت ب زور بهشون آب میداد و هی ما تذکر میدادیم جوجه ناراحت میشه :))))
بعد که مردن جوجه ها که نه ولی جمله هاش یادش مونده...فقط جمله هاش:)

+مغزم هنوز خوب سالمه نه :))))))))
تازه این فقط چند ثانیه اش هست :))
بقیه اش بماند

:)))))))))))))
مامان اینا صداش رو که می شنوند از جمله های" فدات بشم" " و "عزیزم" و... استفاده می کنند. من نمی فهمم چه جوره کسی به خباثت و پلیدی این بچه ها فکر نمی کنه؟!

+اگر مسئولیتی در این دولت... داشتم حتما به تک تک شما مادرهای بسیار فعال که توانایی سخن گفتن کودکانتان را در این سن و سال فعال می کنید مدال زرین "مادری که سعی میکنه از بیشتر وقت بچه را با بازی و شعر و داستان پر کنه" اهدا می کردم. البته من همان نظریه خودم را دارم که نباید با بچه زیاد حرف زد تا دیرتر حرف بزنه و مغز اطرافیان سالم بمونه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی