سنگ و سبو

سنگ و سبو

این جا صرفاً
ثبت خاطرات
خانواده
شخصی
و
.
.
.

...
...
نویسنده

#پنجمی_تنها_نیست.

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ق.ظ

برای شناخت پنجمی ابتدا به ساکن از خودتان سوال کنید از سلول چه می دانید؟!

واقعیت اینه که من یکی از سلول در حد همون رشته تجربی دبیرستان می دانم. بقیه بچه های خونه به جز اولی که اون هم مثل من تا دیپلم از سلول یه چیزایی می دونه. بقیه بیگانه ترین افراد نسبت به سلول اند. از بین این همه آدم بی بصیرت تنها فرد شایسته مقام سلول دانی، پنجمی است. که عشق و علاقه بی خودش به این سلول ها باعث شد قید سایر رشته های گروه علوم تجربی را بزند. مثلا فکر کرد اینجا(یعنی ایران) مثل کشورهای اروپایی و آمریکا به این رشته های بی خود!! اهمیت می دهند. دوران جاهلی بود و بر طبق ژن غالب خانواده به دنبال عشق و علاقه اش رفت. البته هنوز به علایق دوران جاهلیتش پایبند است و بعضی از افراد خانواده به شدت از این افکار به درد نخور(برای کشورمان) حمایت می کنند.

حمایت وبلاگ سنگ و سبو از پنجمی:( به سند نوشته های نوشته های خودش)

  به صورت پایه ای و مفید به آموزش زیست شناسی برای دانش آموزان می پردازد. که اگه آدم های علاقه مندی باشید با پیگیری مطالب به نگاه صحیح و بینادی در مورد زیست شناسی می رسید.


tadrisezist@

telegram.me/tadrisezist

http://tadrisezist.blogfa.com/

#پنجمی_تنها_نیست.

#من_حامی_پنجمی ام.

#من_رباط_نیستم.

#برو_تدریس کن_ پنجمی_دیگه_بهانه_نداری.

۹۶/۰۴/۰۴
چهارمی

نظرات  (۲)

بعد از نوشتن این پست و مفید بودنش برای پنجمی تصمیم گرفتم از فعالیت سایر اعضای خانواده در اینجا حمایت کنم.
هر چند اگه از رباط برای تبلیغ کانالش اسفتاده می کرد موثرتر بود.


من هم از همین جا از پنجمی حمایت می کنم. تازه عضو کانالشم شدم و مطالبی رو که هیچی- مطلقا هیچی- ازشون نمی فهمم رو می خونم...
«در اینجا وزیکول هایی را در حال جوانه زدن می بینید» یعنی ویزکول چیه؟ بعد جوونه ش الان کجاشه توی این عکس؟ کلا پر می شم از سوال...
:)))))
خدا خیرش بده به میزان سوال هامون می افزاید...
پاسخ:
:))))
گفته بودم تو محشری؟ :)))
اگه به جای رشته ریاضی، تجربی خونده بودی الان این وضعیت رو نداشتی؟ اون توپ های صورتیِ فک کنم :))
اما نگران نباش خودش تو پرانتز نوشته ( در مورد ویزیکول ها بعدا صحبت می کنه).
ولی حس می کنم زیست قابلیت دوست داشتن داره. شاید امسال کنکور زیست دادم. جدا رشته خوبیه فقط چون جز علوم تجربیه باید «خودآگاهی داشته باشیم. تا در عین ورود به این علوم، نقص ها و محدودیت های آن را بشناسیم و شیفته آن نگردیم بلکه به حسب ضرورت از آن استفاده کنیم و آن جایی که می توانیم برای آن جایگزین مناسبی تعیین کنیم غفلت نکنیم.آری! بنا نیست علوم تجربی را زیر پا بگذاریم، بلکه باید متوجه بود نگاهِ علم تجربی علاوه بر آن‌که تنها نگاه به عالَم نیست، بلکه نگاه‌های کامل‌تر و مفیدتری هم هست و بسیاری از مشکلات مردم با نظر به نگاه‌هایی که عالَم معنا و معنویت را مدّ نظر دارد حلّ می‌شود.» قال استاد طاهرزاده.
#پنجمی_تنها_نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی